Veelgestelde Vragen


Heb je vragen over je bestelling, over de levertijd of over acties? Neem dan gerust onze FAQ door. We hebben de meest gestelde vragen en de antwoorden voor je op een rij gezet.

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Wij verwerken bestellingen tussen Maandag en Vrijdag. We verzenden niet in het weekend. Houd rekening met een verwerkingstijd van 3 - 5 dagen.

WAAR NAARTOE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Jouw bestelling wordt standaard verzonden naar het door jou opgegeven afleveradres. Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te versturen naar een postbus.

WAT IS DE LEVERTIJD VAN DE BESTELLING?

De gemiddelde levertijd naar Nederland en België is 14 - 18 werkdagen na verwerking van de bestelling.

Doordat wij de producten direct vanuit de leverancier naar jou toesturen kunnen wij enorm besparen op transport- en opslagkosten. Dit zorgt er ook voor dat we de verzendkosten van onze producten voor eigen rekening kunnen nemen. De keuze om direct vanuit de leverancier te verzenden brengt een iets langere levertijd met zicht mee dan dat je  wellicht gewend bent maar geeft je wel goedkoopste prijzen.

WAT GEBEURT ER MET MIJN BESTELLING ALS IK NIET THUIS BEN?

Mocht je ten tijde van bezorging niet thuis zijn, dan wordt de bestelling bij de buren geleverd of wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. De bezorger zal in beide gevallen een notitie achterlaten. Het pakket wordt vier keer aangeboden op het door jou aangegeven adres. Na vier mislukte leveringen zal het pakket aan ons worden geretourneerd. Hiervoor worden geen aanvullende kosten in rekening gebracht.

HOE WERKT EEN BURENLEVERING?

Wanneer je niet thuis bent tijdens het bezorgen van jouw pakket, kan het zijn dat de bestelling bij de buren wordt afgegeven. De buren tekenen voor ontvangst en jij ontvangt een notitie van de bezorger met daarin vermeld waar jouw pakket is afgeleverd.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Het is mogelijk om een bestelling te annuleren wanneer deze nog niet bevestigd en betaald is. Neem in dat geval z.s.m. contact met ons op. Annuleren is helaas niet mogelijk als de bestelling al bevestigd en/of betaald is. 

KAN IK MIJN BESTELLING ACHTERAF BETALEN?

Het is niet mogelijk om de bestelling achteraf te betalen.

ZIJN MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS VEILIG BIJ JULLIE OF KRIJG IK STRAKS ONGEWENSTE E-MAILS/POST?

Net als jij, houden wij niet van spam. We garanderen je dat je gegevens nooit voor dit soort praktijken wordt gebruikt. Als je je voor onze nieuwsbrieven op wilt geven om informatie en speciale aanbiedingen van 2Beautiful te ontvangen, doe je dat eenvoudig door je e-mailadres aan te vinken tijdens de bestelprocedure.

HOE KAN IK EEN PRODUCT RETOURNEREN?

Retourneren kan binnen een bedenktijd van 14 dagen. We zullen je altijd eerst vragen om een foto van het product naar ons te sturen. Hiermee houd je altijd bewijs dat je het product in de meest originele staat wil retourneren. Vervolgens zullen we je vragen om deze onbeschadigde bestelling in de originele verpakking naar ons terug te sturen. En zodra het product in originele staat door ons ontvangen is, krijg je het bedrag op dezelfde manier waarop je ervoor hebt betaald, van ons terug. Let op: voor het retourneren van de bestelling vallen de verzendkosten voor jouw rekening.

U HEEFT HET ARTIKEL AL GEOPEND, KUNT U HET NOG RETOURNEREN? 

Wanneer u het product heeft geopend, kunt u de bestelling helaas niet meer retourneren. Wegens hygiënische redenen en de Covid-19 maatregelen kunnen wij producten na opening niet meer terug nemen. 

HOE KAN IK CONTACT OPNEMEN MET JULLIE KLANTENSERVICE?

Vul het formulier in op ons contactpagina dan zullen wij je vragen z.s.m. beantwoorden. Wij streven ernaar je email binnen 2 werkdagen te beantwoorden.